Poze Gel masaj Articulatii - Luna - DrKelen

Gel masaj Articulatii - Luna - DrKelen

Pret: 47 RON

Pretul include taxa TVA de 19%, Pretul nu include cheltuielile de livrare

Masajul cu emulsie Dr.Kelen protejează și menține în stare bună părțile zonei problematice a corpului.

Gel pentru articulatii si dureri musculare cu extract de MSM, Glukozamin si extract de Boswellia (Glucozamina) este o substanta naturala extrasa din crustacee, iar boswellia este folosita si in India de sute de ani pentru tratarea afectiunilor musculare si osoase.

MSM - Metilsulfonilmetan reduce inflamtiile si durerile din afecttiunile osteo-articulare.

Durerea si inflamatia articulatiilor de multe ori este cauzata de tensiune musculara excesiva, de osteoartrita sau de suprasolicitare sportiva.

Masajul sau exercitile terapeutice cu ecest gel aduce ameliorarea durerii, ocroteste suprafata de piele problematica si promoveaza mobilitatea.

Utilizați 2-3 ori pe zi.

Nu are conservanti, nici un parfum, nici un colorant!

HYPOALLERGEN: chiar și pentru pielea foarte sensibilă

Dezvoltat de farmacisti.

Cantitate: 100 ML

Producator DrKelen Ungaria - www.DrKelen.ro

Ingrediente: MSM, Glukozamin, Boswellia extract, Aqua, Alcohol denat, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Camphor, Dimethyl Sulfone, Isopropyl Myristate, Menthol, Carbomer, Triethanolamine, Glucosamine Sulfate, Boswellia Serrata Extr.Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Laureth-9, Zingiber Officinalis Root Extr. Cinnamomum Cassia Oil, Methyl Nicotinate, Limonene.

0746.56.44.57 - Comenzi telefonice
Luni-Vineri, 09:00-15:30